Search
Close this search box.
جراحی لابیاماژور پلاستی

جراحی لابیاماژور پلاستی

جراحی لابیاپلاستی بسته به نیاز های شخص انواع مختلفی دارد. جراحی لابیاماژور پلاستی به منظور زیبا سازی لابیاهای ماژور انجام می شود. این جراحی برای کسانی که لابیای ماژور آنها با مشکل مواجه است، انجام خواهد شد. این جراحی مناسب کسانی است که لابیای ماژور آن ها نیاز به انجام اصلاحات دائمی دارد. اگر می خواهید اطلاعات دقیقی در اینباره کسب کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اهداف اصلی انجام جراحی لابیاماژور پلاستی چیست؟

هداف اصلی این جراحی به دلیل مزایایی که دارد شامل مواردی می شود که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد:

  • از بین بردن چین و چروک لابیای ماژور
  • از بین رفتن افتادگی
  • تنگی واژن
  • کوچک کردن لابیا

این جراحی مقدار کمی در رنگ لابیای ماژور نیز تاثیر می گذارد و آن را روشن می کند. به همین دلیل است که در میان بانوان رواج زیادی پیدا کرده است.

جراحی لابیاماژور پلاستی

لابیای ماژور چگونه جراحی می شود؟

برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا بدانید لابیای ماژور در کدام بخش قرار دارد. لبهای بیرونی واژن در اطراف دهانه واژن قرار دارند که به آن لابیای ماژور گفته می شود. جراحی لابیا ماژور در واقع لابیای های بیرونی واژن را مورد هدف قرار میدهد.

زمانی که لابیای ماژور دچار افتادگی میشود و عوارضی از جمله افتادگی، رنگ و همینطور چین و چروک را ایجاد می کند، پزشک با لیزر  یا ابزار جراحی ظریف بخشی از آن را جدا میکند و سپس بخش های برش خورده بخیه می خورد.

مزایای انجام جراحی لابیاماژور پلاستی چیست؟

این جراحی علاوه بر اهدافی که در زیباسازی اندام تناسلی بانوان و از بین رفتن ناراحتی در این ناحیه دارد، مزایایی دارد که از جمله آنها می توان به کم تهاجمی بودن آن اشاره کرد. در حین جراحی لابیاماژور پلاستی امروزه تکنیک هایی نظیر لابیاپلاستی با لیزر مورد استفاده قرار میگیرد که این امر در ایجاد دوران نقاهت کوتاه تر و عوارض کمتر بسیار موثر است.

عمل لابیای ماژور امروزه بدون درد و خونریزی انجام م شود و فرد میتواند بعد از مدتی به زندگی معمولی خود بازگردد.

این جراحی بسته وضعیت لابیای ماژور ممکن است یک الی دو ساعت به طول بیانجامد.

آیا می توان لبیای ماژورو پلاستی را همزمان با جراحی های دیگر انجام داد؟

بله این جراحی را میتوان به صورت همزمان با جراحی های زیبایی دیگر نظیر پرینورافی نیز انجام داد. برای کسب نتیجه دلخواه لازم است با متخصص مشورت کنید که کدام جراحی ها برای شما مناسب تر است. بسته به انتظارات شما از نتیجه جراحی و همچنین نیاز شما این مورد ممکن است برای هرکس متفاوت باشد.

اگر قصد انجام سایر اقدامات زیبایی نظیر تزریق چربی را دارید، بهتر است برای انجام کار تا زمان بهبودی کامل صبر کنید.

جراحی لابیای ماژور برای چه کسانی مناسب است؟

  • این جراحی برای کسانی مناسب است که لابیای آن ها شکلی آویزان و شل دارد.
  • بانوانی که دخانیات مصرف میکنند و یا در افزایش سن دچار ایجاد افتادگی در ناحیه واژن شده اند.
  • کسانی که اثر رابطه مکرر جنسی لابیای ماژور آن ها تغییر  شکل داده است.
  • کسانی که حجم لابیای آن ها به دلایل مختلف نظیر دلایل وراثتی بزرگ است.

شما با مشورت پزشک و بعد از معاینه می توانید این جراحی زیبایی را انجام دهید.

جراحی لابیای ماژور پلاستی چه خطرات و عوارضی دارد؟

عوارض و خطرات این جراحی کنترل شده است . به شخص آسیبی میزند. اما برای آنکه خیال شما از این بابت راحت باشد، نیاز است به بهترین جراح لابیاپلاستی تی در تهران مراجعه کنید.برخی از خطرات و عوارضی که در طی این جراحی ممکن است شما را با مشکل مواجه کنید، شامل موارد زیر می شود:

  • خطر ابتلا به عفونت
  • خونریزی بعد از جراحی
  • باقی ماندن جای زخم
  • برش بیش از حد و ایجاد آسیب به دیگر بخش های واژن
  • عدم کسب نتیجه دلخواه

برخی از عوارض این جراحی نظیر درد خفیف و تورم کوتاه مدت هستند و برای همه کسانی که از این جراحی در ناحیه لبیا بهره می گیرند، پیش می آید. به این ترتیب لازم است مراقبت های بعد از لابیاپلاستی را در این مورد رعایت کنید تا به  کسب نتیجه دلخواه برسید.

چرا برای انجام جراحی لابیای ماژور پلاستی باید به متخصص با تجربه مراجعه کرد؟

این یک جراحی حساس است و در صورت برش بیش از حد در این ناحیه ممکن است واژن دچار برشکی شود و اختلاتی برای بانوان ایجاد شود. همچنین در صورت برش کم نیز ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود و مشکلات باقی بمانند. بنابراین برای کسب نتیجه دلخواه لازم است به شخص مراجعه کنید که علاوه بر تخصص در این زمینه با تجربه باشد.


برای به‌روزترین اخبار، مشاوره‌ها و اطلاعات ارزشمند در زمینه زنان و زایمان، صفحه اینستاگرام خانم دکتر شروین مهدی‌زاده تهرانی را دنبال کنید. با دنبال کردن این صفحه، به جمع افرادی بپیوندید که به دنبال بهبود کیفیت زندگی و سلامتی خود و عزیزانشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط